مهندس کاوه فرهادی

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

صدای گریه می‏ آید....

جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۰۲ ق.ظ

سلام من به مدینه ، به غربت صادق
سلام من به بقیع و به تربت صادق
سلام من به مدینه ، به آستان بقیع
سلام من به بقیع و کبوتران بقیع
سلام من به مزار مطهر صادق
که مثل ماه درخشد به آسمان بقیع
سلام من به تو ای ماه فاطمی بقیع
سلام من به تو ای یاس هاشمی بقیع

جان عاشقان و شیفتگان تو، در آتشی از ماتم می‏سوزد و شراره ‏اش دنیا را می‏ سوزاند. هق‏ هق گریه، رخصت تسلیت ‏گویی نمی‏دهد و طاقت شانه ‏ها را می‏گیرد. غم جانکاه تو را بر دل مجروح عاشقان تسلیت می‏ گوییم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۳۱
مدیریت سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی