مهندس کاوه فرهادی

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

با عرض سلام و ادب؛

 همانطور که مستحضرید، استاد کاوه فرهادی در برنامه ای ویژه از شبکه چهار صدا و سیما (کتابنامه)، با دوستداران آثارش به ویژه شما عزیزان،سخن گفت و این برنامه پس از پخش در روز یکشنبه مورخه 18/12/1392 : "ساعت ١٨:٤٠؛ همان روز ساعت ٢٣ شب" وهمچنین روز دوشنبه مورخه 19/12/1392 : "ساعت ٧:١٥ و نیز ١١:٣٥ ظهر" و در نهایت جمعه مورخ 23 اسفند ماه ساعت:16:00،  به دلیل استقبال از آثار مهندس کاوه فرهادی، به طور کم نظیری ، بیش از سه مرتبه از شبکه چهار صدا و سیما (شبکه فرهیختگان ) باز پخش شد!

 

لذا، پس از پی گیری های شما عزیزان در خصوص امکان قرار گرفتن این فایل بر روی سایت استاد ، جهت اطلاع شما بزرگوران و به پاس مهربانی هایتان، فایل مربوطه، در آخرین لحظات سال جاری 19/12/1392 ، هم اینک از طریق لینک زیر، قابل دسترسی و دانلود می باشد.

 

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۸
مدیریت سایت

شبکه چهار کتابنامه

نظرات (۳)

جناب مهندس فرهادی

با سلام واحترام

خیلی خوشحال شدم این برنامه در سایت قرار گرفت ,خلیلی برنامه جالبی بود نکات مهمی در این برنامه اشاره شد واین نشان از درک بالا وهوشندی جنابعالی است که مطالب اینچنین با ظرافت ودقت به سمع ونظر شنوندگان رسید مطلب جالب دیگر اینکه افراد بصری وافراد شنیداری از مطالب به نحو مقتضی بهره برداری نموده وقطعاً یکی از دلایل استقبال کم سابقه فرهیختگان ودانشگاهیان ودیگران در سراسر کشور ارتباط از طریق دو حس مهم (دیدن وشنیدن )همزمان می باشد .در یک کلام خیلی عالی بود مثل همیشه.موفق باشید .التماس دعا

سلام و عرض ادب

از آشنائی با شما خیلی خوشوقتم. احتمالا پسر استاد فرهادی مردشناس باشید. افتخار شاگردی ایشان را در دانشگاه علامه داشته ام.

زنده باشی برادر

۰۶ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۱ شهرام درویشی
با سلام و احترام.
برادر عزیز دل از تمام زحمات و کوشش های شما بزرگوار سپاسگزارم.
بسیار برنامه ی مفید و عالی بود.بنده این برنامه بسیار کاربردی شما بزرگوار را دانلود نموده ام و در تمام اوقات مشاهده می نمایم و از نکات مهمش یادداشت برداری می نمایم.واقعا عالی بود.
موفق باشید.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی