مهندس کاوه فرهادی

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

 با سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان و دانشجویان عزیز

 به استحضار می رسانیم، مصاحبه تلفنی کوتاه با جناب آقای مهندس کاوه فرهادی در رادیو اقتصاد بخش مصاحبه با یک حرفه ای برنامه مهارت های اقتصادی در مورد نقش مدیریت منابع انسانی در بهره وری در تاریخ 1392/09/23 ساعت 4 بعد از ظهر هم اکنون از طریق لینک زیر برای علاقمندان به موضوع مدیریت منابع انسانی قابل دریافت می باشد.

 لینک دانلود

و همچنین بخشی از نامه ی سراسر شور و شعور استاد گرامی جناب آقای احمد سیاوشی یکی از صاحب نظران حوزه ی مدیریت منابع انسانی خطاب به جناب مهندس کاوه فرهادی در رابطه با مصاحبه ایشان :

بسمه تعالی،

استاد گرانقدروفرهیخته جناب آقای مهندس کاوه فرهادی با سلام وعرض ادب واحترام. مصاحبه حضرتعالی را با صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران شنیدم  .لحن و طن صدا تداعی کننده گفتار وزین بزرگان اندیشه وفکرت جامعه روشنفکری ایران اسلامی  است . گویی استاد مطهری بحث در مقوله ای را آغاز نموده اند ویا دکتر شریعتی برای دانشجویان ایراد سخن می کنند حسی آشنا که از گنج سترگ اندیشه ای ناب رخ بر می گیرد.آرایش وچینش وانتخاب کلمات بگونه ای است که باغبانی مجرب ومتبحر در گلزاری زیبا ودل انگیزبه انتخاب دسته گلی معطر ودلنواز وروح پرورمشغول است .عمق کلام حکایت از دانش وفهم ودرک تاریخی و فلسفی ،اجتماعی وهنری صاحب کلام  وگفتار گوینده دارد ونگرانی ودلمشغولگی ودلسوزی که در همه وجای جای گفتار هوبدا است ، شور وشوق عاشقی را می نماید که حس زیبای دلبستگی را با قصیده ای اهنگین به یار دلربای خود منتقل می کندبه گونه ای که همه شنوندگان گویی یک تنند وعشق یه مهین عصاره همه وابستگیها وجزاعتلای آن سودائی نیست .آنگاه که کیفیت از کمییت سبقت می گیرد ودریای بیکران تجربه قرنها ی پدران وبخردان گذشته بر اندیشه های وارداتی از غرب وشرق (که چون گوشتهای منجمد وارداتی شکم پرکنند ه اند وبی خاصییت) رجحان می گیرند ، نور امید به آینده ای تابناک از لابلای غباروزنگارهای بنشسته بر دلهای مآیوس می تاباند. اینکه چون شما مردانی مرد سوار بر توسن اندیشه ای  فارغ از دوق بی دلیل قلمفرسایان وشیفتگان به زرق وبرق افکار  شرق غرب  بال می گشایند و اوج می گیرند سپاسی ویژه به درگاه حق تعالی را می طلبد . قدمهاتان استوار ،قلب واندیشه اتان به نور حق آراسته ومزین باد .

دوستدار ومحب همیشگی شما :احمد سیاوشی

نظرات (۲)

۱۴ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۳۳ پریسا دلدار
سلام استاد خسته نباشید مطالبی که تو سایت هست واقعا مفیده خواستم تشکر کنم مرسی.
سلام استاد خسته نباشید میشه خواهش کنم یه سری ارز نمونه سوالات کارشناسی را در کلاس درس حل کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی